Alla inlägg under februari 2012

Av Nicole (Niki) - 14 februari 2012 19:51

JAG UPPREPAR: Discot var helt skit.


Jag fick INTE dansa med den som jag ville dansa med, egentligen fick jag dansa i ca. 5 låtar, eftersom jag och en annan typ skulle laga manikyr för 1 euro/person. Och eftersom typen nästan bara dansade så gjorde jag halva delen av jobbet. Jag tyckte inte att det var såååå roligt. Eller jo, visst var det roligt att dansa hidare (=tryckare) med Sebbe men helst skulle jag ha dansat med Sebu. Jag är inte längre kär i honom. ABSOLUT INTE. Erika, du drömde fel. Jag kommer aldrig mera att vara kär i en så oomtänksam person. 

Alva, jag skulle faktist hellre blivit hemma. Jag hatade det där discot.

Jag satt där, minut efterminut och lackade naglar, och det var en fasikens lång kö, och joo, visst var ju typen med där och lackade men jag gjorde typ dubbelt så mycket.. Det var lite irriterande. 

Hursomhelst så fick vi med manikyren ihop 45 euro och ansiktsmålningen 48 euro ;D


Nu har jag fattat hur man laddar upp videon och jag ska istället för dagens bild ladda upp min första själgjorda video på Windows Movie Maker... den e lite dålig och jag är en amatör men skit samma.


Okej nej det funka int, fel format SORRY EVERYBODY!


Alva, jag tog inga bilder, det fanns inget att se.


PÅ NÄSTA DISCO tänker jag INTE göra manikyer utan dansa mer istället.


Sådesså. 


Men visst fanns det roliga grejjs oxxo... Som tillexempel när Annina jagade stackars *not* Tor genom hela stället där vi hadde discot. Hon ville extremt gärna dansa hidare med honom, men han ville ju förståss inte xD


Jag har int ätit något sen mellanmålet... OMG jag är inte hungrig men jag vill äta... CRAZZZZYYYY. På discot köpte jag ingenting, jag fick en muffins av Annina, en godispåse med ca. 8 godisar kvar av Isabella och sedan fick alla 5B: isar en gratis hot dog för att ha hjälpt till.


Och vi hadde en sånhär  på discot ^^


Suck... Jag tycker visst att det var helt trevligt, det där discot, men... stämningen var nere och discot var inte riktigt lyckat. Jag hoppas att vappendiscot blir bättre.


En sorglig en, Nix 

Av Nicole (Niki) - 14 februari 2012 15:12

HELLO


VIKEN SKJORTA SKA JAG TA???

 ---> windandwaves.bloggplatsen.se/2012/02/13/7325148-disco-imorron/

pleeease I need your help 


nix


Av Nicole (Niki) - 14 februari 2012 06:42

Hehhe, glaaaad Valentin!


Det är disco idag och jag har inte ännuheller bestämt mig för va jag ska ha på mej på... OMG OMG.


Jag önskar att jag får dansa tryckare med en typ som jag e kär i... Fast jag sku ju aldrig själlv våga bjuda upp. Men även om jag inte dansar tryckare så visst ska jag dansa "normalt" oxxo ;D

Eftersom det är vår klass som ordnar det så ska jag laga nån slags manikyr till ettor o tvåår och treor... Har samlat till mig ganska mycket nagellack,, har typ 20 burkar, ca. åtta är mina och resten är mammas... räknade dom just och 17 st finns det sammanlagt... 10 är mina och 7 mammas, hon la beslag på hennes finaste. 


 


Tror ja nu har fattat hur man lägger upp videoklipp på bloggen... möjligen så fixar jag en video hit snart :D


niiiiiiiiix

Av Nicole (Niki) - 13 februari 2012 19:57

Jej!


 


Huups, nu ska vi int festa för mycke... de e ju trots allt imorgon. ^^


N     iii     X

Av Nicole (Niki) - 13 februari 2012 14:33

VI HAR DISCO IMORRN, OUJEEEAH!


Vi ska ha disco, vår klass arrangerar ;)

VI SKA ANORDNA TILL ÅK 1-3 D:

Det är lte crazy... Jag måste vänta i TRE ÅR för å faa på disco, och självaste ettorna får faa på det... 


Nåja, eftersom det finns sååå många typer som läser min blogg som gillar kläder och sånt så ska jag ta foton på det som jag ska ha på mejj imoron... om jag bara själv skulle veta. Sidu jag har typ byxorna och sånt klart men skjortan??? Och extra grejjs som halsband? Armband??? Jag vet vad jag gör! Jag lägger upp bilder på sånt som jag skulle kunna ta på mej imorgon och sen kommenterar ni och säger vad som e bäst! Jej meee...


 

Nice skjorta... Gillar den, hadde den på förra discot ;) N 


Gillar Sjortan... Den är najjs... Behöver bara en top där under... den har en ganska stor hals.




   Giiilllarrrr denna skjorta extra mycket, speciellt om man har en annan najjs skjort därunder. Det står I'm fine! på baksidan ^^

Denna skjort har sånadär najjsiga hängsel ;)  

Skjortan e rutig och man ska ha ett bälte och en slags halsduk (som ni ser) där med för att de ska va najjs ;D Blommig skjorta men texten "My Favourite". Stor, öppen hals, behöveren top under

 Randig, liknar lite den som e här under... 

Randig, med mindre ränder än den förra.


- ACESSOARER -


 Guldkedja, inte äkta förståss men i alla fall ... formad som en liten fågel. Lååååång kedja.  Halsband från Island. Läderkedja och nån slags symbol...

    

Ett N som i NICOLE ... Passar bra med "How are you" skjotan ;)


Jaa, deva nu de som jag oftast brukar ha på disco ;)


Men nu till världen.


Jag hadde ridlektion och jag red på Vatnaaaa... Vi sku trava o galoppera i halvmeters snö... inte sååå kul... I ett skede så glev jag typ av ryggen (Vatna va lite sprallig och gjorde spralliga grejjs)... Filten som jag satt på gled nstan under magen och jag satt på den så jag gled så att jag bara hadde ena foten på hästryggen... Sen gav jag upp med mina försök att stanna Vatna och hoppade av. Jag föll alltså inte ^^ Jag har aldrig fallit av hästen... :)


Ja och sen åt vi Hesburger- mat. Alltså flottig, tillsatsämnig mat. Namm men blääh.


Mjau mjau från Nix

Av Nicole (Niki) - 12 februari 2012 09:11

HEEEEEJ


Efter att jag skrev inläggetom rekordet ni gjorde så fick jag två besökare till så rekordet ligger nu på 15 och jag är GLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDD!!!


Dessutom ska vi gå och shoppa skor med mamma i Helsingfors idag, till Stockmann och Fortum och Kampen och alla världens andra ställen ^^


Mamma är lite rädd för å köra i stan men det skall nog gå bra... Förstår faktist inte själv hur man kan vara rädd för de... Men allt är möjligt. Jag kommer faktist intre själv på nån grejj jag är rädd för...


Nåhjaa... Nu ska jag typ städa mitt rum D: Hemskt... och jag som tycker att det är städigt. Miff.


Whit love, Nix

Av Nicole (Niki) - 12 februari 2012 07:06

Skulle ha skrivit detta på kvällen igår, men mamma kom och sa NEEEEEJ. D: 

- 5 MIN SENARE: DATAN LAGGADE, höll just på och skriva när den stängde av sig själv... *.*


Ja, som sagt... 


Igårdagens startlista: 


1. Ulrik Munther - Soliders - ÄR I FINAL

2. Top Cats - Baby Doll - ANDRA CHANSEN

3. Sonja Aldén - I din himmel - blev 6:a

4. Andreas Lundstet - Aldrig Aldrig - blev 7:a

5. Timoteij - Stormande hav - ANDRA CHANSEN

6. David Lindgren - Shout it out - ÄR I FINAL

7. Mimi Oh - Det går för långsamt - blev 8:a

8. Thomas Di Leva - Ge aldrig upp - blev 5:a


Mina absoluta favoriter var Soliders, Stormande hav, Shout it out och Det går för långsamt. Jag gillade inte Ge aldrig upp... den var lixom för... konstig och blommig. Orden var bra, men typen själv... och sången... inte alls min stil. 


Ulrik är helt sjukt söt ;D 

 


Och David har väl varit med i High School Musical om jag förstod rätt...


Nja, men nu ska jag ladda upp nåra bilder från igår.

 

Ojjsan, den blev fel väg... nå skit samma. Jag tittar på Melodifestivalen och väntarpå att resultaten ska komma ;D



Jag är helt superonaturlig på denna bild. Är säkert så himla glad över att jag ändå sen fick se på Melodifestivalen :D

Men försök själv ta en bild med dålig telefonkamera i bläckmörkt och med blixt... en SUPERSKIT kombination...



Blir glad över att Ulrik kommer till final.


Blir superglad över att David kommer till final ;D   


 

Njam njam ;D


MIN FAVVOSMILEY DENNA VECKA: ;D


Byee, morgonmålet kallar.


- NIX 








Av Nicole (Niki) - 11 februari 2012 19:56

OMG!! I'M ECITED!!! (STAVNIG???)


Yeah! Ska titta den från min data, mamma och Juha tog beslag på TV:n. Och dom tänker verkligen inte se på Melodifestivalen D:


Men bye.


-Nix

Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards