Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Nicole (Niki) - 6 februari 2012 19:20

HEEEEJ


Var på APASSIONATA - FOREVER TOGETHER igår


Ska försöka ladda upp en videoklipp på den :D


Där var såndäna små shettisar och GUUUUUD va dom va sööta!! Sedan fanns där en ännu mindre, säkers en faalabella, och den var så söt att man kan dööö!!!


Jag ska ladda upp några bilder, men tyvärr var hästarna inte tillsäckligt länge stilla för att jag skulle få några hemskt fina foton...


       


Vackra. Suddiga D: Men det var faktist jättesvårt och ta bilder...


Jag köpte en "Peter Pony" därifrån, ser ut såhär:


Naaawwwwwww..... Men sedan fattade jag ATT OMG VA DEN E LIK TOBBE LARSSONS HÄST NICKE!

Kolla och förundras: ovan, Nicke JR. nedan, Nicke, the pony.

Äh, fan va suddig bild.


Och DÄRFÖR fick min "Peter Pony" heta Nicke


Fast det kan bra hända att Nicke är en avbildning av Nicke, the original för att Nicke, the original har faktist varit med i Apassionata :)


OCH DEN DÄR VITA GREJJEN BAKOM NICKE JR. ÄR EN SKJORTA, inte boxers fast det ser ut som sådana >.<


Påminner er om att allt uppladdat material är fullständigt © och därmed pasta.


Sedan när jag får uppladdat alla filmer på bloggen så sedan kan jag säga mer :) Om du förresten vill veta mer så kan du kolla in min kompis blogg; www.alwaforever.blogg.se , hon har säkert skrivit om det :)


Det var jättesupermegafoxyawesome när hela publiken i slutet gjorde en våg, så att alla lyfte upp händerna i tur och ordning ;)


Gonatt ;)


H, Nicole


PS. Om någon läsare har använt bloggplatsen.se och är medveten om hur man lägger upp egna videon, KOMMENTERA!!!


PPS. Önskar att jag fick fara på Mugglis- träffen i mars D:

Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards