Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Nicole (Niki) - 7 februari 2012 16:10

HÄR, I DETTA INLÄGG, FÅR DU VETA VAD JAG TYCKER ATT ÄGER OCH VAD SOM ÄR BÄST OCH VAD JAG HATAR MEST AV ALLT.


ÄGER:


MY LITTLE PONY, speciellt Rainbow Dash och Fluttershy.

   

HARRY POTTER & co.

 


JAG.



DJUR.



EN HEMLIG TYP.


(kan inte ladda upp bilder, han e extremt hemlig. Eller min hemliga typ)


SUGER:


SKOLAN.


(INGA BIULDER!)



VISSA POJKAR, T.EX ROT.


(INGA BILDER, FÖFAN!)


ALLA ANDRA GREJJS SOM SUGER.


(t.ex. att jag e sjuk.)


Nicole :)

Av Nicole (Niki) - 7 februari 2012 12:14

HEEEEJ


Jag har skaffat SPOTIFY!!! YAY MEEE!


Lyssnade just på Moves like Jagger och nupå Sexy and I know it ;D


Dom båda ääääger :)


Annars har det inte hänt nåt underligt, bara det att jag är sjuuuuk D: 


OCH att vi har skidning imorgon i skolan D: D:D: D:D:D:



....I'm sexy and I know it....


Musikaliska hälsningar


NICOLE <3<3<3



Just, höll på att glömma xD En bild i varje inlägg :D


PS.


 ÄÄÄÄGER!!!!   

Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards