Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Discot var helt skit.

Av Nicole (Niki) - 14 februari 2012 19:51

JAG UPPREPAR: Discot var helt skit.


Jag fick INTE dansa med den som jag ville dansa med, egentligen fick jag dansa i ca. 5 låtar, eftersom jag och en annan typ skulle laga manikyr för 1 euro/person. Och eftersom typen nästan bara dansade så gjorde jag halva delen av jobbet. Jag tyckte inte att det var såååå roligt. Eller jo, visst var det roligt att dansa hidare (=tryckare) med Sebbe men helst skulle jag ha dansat med Sebu. Jag är inte längre kär i honom. ABSOLUT INTE. Erika, du drömde fel. Jag kommer aldrig mera att vara kär i en så oomtänksam person. 

Alva, jag skulle faktist hellre blivit hemma. Jag hatade det där discot.

Jag satt där, minut efterminut och lackade naglar, och det var en fasikens lång kö, och joo, visst var ju typen med där och lackade men jag gjorde typ dubbelt så mycket.. Det var lite irriterande. 

Hursomhelst så fick vi med manikyren ihop 45 euro och ansiktsmålningen 48 euro ;D


Nu har jag fattat hur man laddar upp videon och jag ska istället för dagens bild ladda upp min första själgjorda video på Windows Movie Maker... den e lite dålig och jag är en amatör men skit samma.


Okej nej det funka int, fel format SORRY EVERYBODY!


Alva, jag tog inga bilder, det fanns inget att se.


PÅ NÄSTA DISCO tänker jag INTE göra manikyer utan dansa mer istället.


Sådesså. 


Men visst fanns det roliga grejjs oxxo... Som tillexempel när Annina jagade stackars *not* Tor genom hela stället där vi hadde discot. Hon ville extremt gärna dansa hidare med honom, men han ville ju förståss inte xD


Jag har int ätit något sen mellanmålet... OMG jag är inte hungrig men jag vill äta... CRAZZZZYYYY. På discot köpte jag ingenting, jag fick en muffins av Annina, en godispåse med ca. 8 godisar kvar av Isabella och sedan fick alla 5B: isar en gratis hot dog för att ha hjälpt till.


Och vi hadde en sånhär  på discot ^^


Suck... Jag tycker visst att det var helt trevligt, det där discot, men... stämningen var nere och discot var inte riktigt lyckat. Jag hoppas att vappendiscot blir bättre.


En sorglig en, Nix 

 
 
Ingen bild

Zofwia

15 februari 2012 06:35

1. Ja tyckte att disco va bra
2. De va tackvare mig att du dansa me sebbe, fö han hade fråga mig o dansa, men sen behövde ja fa hem ;D

 
Alva, officiell HP nörd

Alva, officiell HP nörd

15 februari 2012 08:35

FATTAR DU IIINNNTTT??? stämningen var skit för jag int var där :)

http://www.alwaforever.blogg.se

 
Zofwia

Zofwia

15 februari 2012 14:09

O förästen.så va de bra stämning, o de blev faktiskt lyckat! :D

http://www.sofiavbs.blogg.se

 
Ingen bild

Elli

15 februari 2012 18:07

Du kan inte faktist gnälla om de där när DU måste lacka naglarna, det var faktist helt ditt eget val att göra det.

Nicole (Niki)

15 februari 2012 19:36

Det var det faktist inte.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole (Niki) - 29 juni 2012 20:37

är typ halft olovligt på datan men... JA OCH DET VAR LIVET. URSÄKTA ATT JAG INTE SKRIVIT HÄR. JAG KOMMER ATT PAUSA IGEN EFTER MITT INLÄGG OM RIDLÄGRET - NÄSTA ALLTSÅ. ENMNEMNEM. JAG KOM HEM IGÅR FRÅN MIN MORMOR SOM VAR I UNGERN OCH VI VAR...

Av Nicole (Niki) - 13 juni 2012 20:29

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJ FOOOOLK :DDD   jAG HAR INTE ORKAT BLOGGA PÅ SISTONE OCH ... HJÄLP 47 OLÄSTA BLOGGLOVIN'- MEDDELANDEN... OCH JAG HAR KLIPPT HÅREEEET :ddd   Jag ser ut så här... ungefär.   Jag ser ut så här om jag har sm...

Av Nicole (Niki) - 31 maj 2012 19:55

Hej folk.   ORSAKER VARFÖR JAG INTE HAR SKRIVIT 1. DATAN HAR VARIT SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPERSEG. NÄTET SÖLAR SIG FRAM. 2. JAG HAR INTE ORKat. 3. min morsdagsgåva blev aldrig klar, så jag orkade inte kämpa med den. 4. j...

Av Nicole (Niki) - 12 maj 2012 19:03

hej människoooooor :d   jag har tråååååååååååååååååååååååååååkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt.   mamma tjatar om någo jävla sopor... bläääh...   menmen... imorgon är det morsdag och jag har hittat på den perfekta MORSDAGSGÅVAN... MEN MER FÅR...

Av Nicole (Niki) - 8 maj 2012 16:52

idag är det den 8:e i 5:e.. eller?   8 var mitt favvonummer men... tror nån försöker signalera att 8 inte är en tillitsfull siffra o.o  jag tror PÅ ALLT ÖVERNATURLIGT MEN ...  *.* ÄNDÅ TROR JAG INTE ATT GUD FINNS :D menmen...   DAGENS HISTO...

Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards