Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Nicole (Niki) - 3 februari 2012 19:44

OOOMMMMGGGGG!!!


Blev så upphetsad över min chokladplatta att jag glömda att skriva om en sak.


JAG HAR BESTÄMT ATT ALLA INLÄGG SKA HA MINST EN BILD OM DET INTE STÅR "(EXTRAINLÄGG)" ELLER

"(UNDANTAG)" I RUBRIKEN!!!


Nåååh, va sägs?


Hejj då igen.


H, Nicole

Av Nicole (Niki) - 3 februari 2012 19:24

LOOOOOVE NYON CAT


Så löd min hälsning...


Okej. NOOOG med RUNEBERG OCH ALLT ANNAT TJAFS. (Vi ska ha Runebergs- morgonsamlig i skolan och jag har rollen i teatern som Zacharias Topelis BD )


Har skaffat BLOGLOVIN'


Alv, prenumererar på din blöggeliblögg.


JAG BAKADE (eller egentligen satte sylt på och skar och satt i ugnen) JULTÅRTOR IDAG


NJAM. 


 

OJDÅ. Glömde tydligen och sätta florsocker på de två sista O.o


Desstom gjorde mamma VISPGRÖT!!! NAMNAMNAMNAM!!!!





ALLA BILDER STRÄNGT © ANNARRRRSSSSS......... *vild uppsyn*


Jaa... Och sen...


Vänta lite.


Jej, fick just en platta VITCHOKLAD av min styvpappa :) Han kom från en resa.... MÅSTE LADDA UPP EN BILD PÅ DEN OXXO O.o



Nammm nammm gottt ^^


OCH DEN E OXXO ©!!!!!


Njammmm njammmm....


Byeee, ska sova...


H, Nicole    


PS. MOI. 

Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards