Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Nicole (Niki) - 11 februari 2012 19:56

OMG!! I'M ECITED!!! (STAVNIG???)


Yeah! Ska titta den från min data, mamma och Juha tog beslag på TV:n. Och dom tänker verkligen inte se på Melodifestivalen D:


Men bye.


-Nix

Av Nicole (Niki) - 11 februari 2012 18:58

SOM RUBRIKEN SÄGER....


KOLLA IN:


 


TRETTON BESÖKARE IDAG!!! OMG!


Kom just på en grej. TRETTON ÄR ETT OTURSNUMMER!


I så fall får jag väl besöka bloggen själv en gång, så blir det fjorton... Nähä, nej det gör jag inte, skämtade bara xD


A proud girl.


Nix

Av Nicole (Niki) - 11 februari 2012 16:07

Vi var just i butiken - utan resultat.


Lista på vad vi skulle köpa:


- vinterskor till majj

- mat

- utebyxor


Vad vi kom hem med:


- ballerinor till mej (Ursäkt: Dom är på 70% rea!)

- mat

- vinterskor till mamma (Ursäkt: Oj, dom här är 50% rea och jag har länge viljat ha sådana här!)


Ursäkter för att ha glömt det andra:


- vinterskor till mej - Ursäkt: Det fanns inga pasliga, alla var småa eller stora eller whatevva. (Jag var tyvärr delaktig i detta :( )

- utebyxor - Ursäkt: -GLÖMT- 



Före vi åkte till butiken så skrinnade jag en och en halv timme med en kaveri vid namn Ellida - bloggen: ihquelli.blogg.se (kunde inte länka till den tidigare, hon skapade den idag) - och vi hadde kuuul!


Tog inga bilder, för det första var ljuset helt skit och för det andra så glömde jag bort det...


Såå... det kommer en lite annorlunda bild.... ;)


- EN HALVTIMME SENARE - 


Harkel... Jag måste gå och äta, men nu är jag alltså tillbaka ;)


Fotona:


 


Ska gå å kolla på film... och MELODIFESTIVALEN ;D


nix


Av Nicole (Niki) - 11 februari 2012 08:47

DÖÖÖÖDA INT MEJ, DÖDA MEJ.


Jag skrev int igår....D: D: D: DUMMAMEJDUMMAMEJDUMMAMEJ.


Jag bara int lixom hann.


Nåjoo, men jag nyser hela tiden och det är sickens störande... -.- Men ändå är jag typ int sjuk, min näsa är bara av annan åsikt...


Hmm... vad skulle jag nu skriva?


Ja, min kompis har fixat en blogg ---> ellidahs.blogg.se


Hon är en nybörjare, om man kan säga såå ;D


 


Har inte så mycket att säga, det är ännu morgon o.s.v


-Nix

Av Nicole (Niki) - 11 februari 2012 08:37

Vem är du, du mystiska typ som kommenterar mina inlägg med namnet alice???


Jaa, rubriken förklarar. Jag vill IIIINGET illa, vill bara veta veeeem du e! :D


Jag fattar om du int vill säga :)


Vill bara veta vad du heter.

  Kramizarr, Nix   



Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards