Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

DiScO imorron!

Av Nicole (Niki) - 13 februari 2012 14:33

VI HAR DISCO IMORRN, OUJEEEAH!


Vi ska ha disco, vår klass arrangerar ;)

VI SKA ANORDNA TILL ÅK 1-3 D:

Det är lte crazy... Jag måste vänta i TRE ÅR för å faa på disco, och självaste ettorna får faa på det... 


Nåja, eftersom det finns sååå många typer som läser min blogg som gillar kläder och sånt så ska jag ta foton på det som jag ska ha på mejj imoron... om jag bara själv skulle veta. Sidu jag har typ byxorna och sånt klart men skjortan??? Och extra grejjs som halsband? Armband??? Jag vet vad jag gör! Jag lägger upp bilder på sånt som jag skulle kunna ta på mej imorgon och sen kommenterar ni och säger vad som e bäst! Jej meee...


 

Nice skjorta... Gillar den, hadde den på förra discot ;) N 


Gillar Sjortan... Den är najjs... Behöver bara en top där under... den har en ganska stor hals.




   Giiilllarrrr denna skjorta extra mycket, speciellt om man har en annan najjs skjort därunder. Det står I'm fine! på baksidan ^^

Denna skjort har sånadär najjsiga hängsel ;)  

Skjortan e rutig och man ska ha ett bälte och en slags halsduk (som ni ser) där med för att de ska va najjs ;D Blommig skjorta men texten "My Favourite". Stor, öppen hals, behöveren top under

 Randig, liknar lite den som e här under... 

Randig, med mindre ränder än den förra.


- ACESSOARER -


 Guldkedja, inte äkta förståss men i alla fall ... formad som en liten fågel. Lååååång kedja.  Halsband från Island. Läderkedja och nån slags symbol...

    

Ett N som i NICOLE ... Passar bra med "How are you" skjotan ;)


Jaa, deva nu de som jag oftast brukar ha på disco ;)


Men nu till världen.


Jag hadde ridlektion och jag red på Vatnaaaa... Vi sku trava o galoppera i halvmeters snö... inte sååå kul... I ett skede så glev jag typ av ryggen (Vatna va lite sprallig och gjorde spralliga grejjs)... Filten som jag satt på gled nstan under magen och jag satt på den så jag gled så att jag bara hadde ena foten på hästryggen... Sen gav jag upp med mina försök att stanna Vatna och hoppade av. Jag föll alltså inte ^^ Jag har aldrig fallit av hästen... :)


Ja och sen åt vi Hesburger- mat. Alltså flottig, tillsatsämnig mat. Namm men blääh.


Mjau mjau från Nix

 
 
Ingen bild

Zofwia

14 februari 2012 05:52

Femte skjortan :)

Nicole (Niki)

14 februari 2012 06:40

Okitoki :)

 
Alva, officiell HP nörd

Alva, officiell HP nörd

14 februari 2012 14:51

första skjortan och N-halsbandet! Och håret uppsatt i en hög tofs bak med lite hår ur tofsen på vänster sida. Inte färgglada läppar! Om du ska ha mycket av nåt smink, sätt mascara och mörk ögonskugga.

http://www.alwaforever.blogg.se

Nicole (Niki)

14 februari 2012 14:52

Okej men kan eller har inte tillgång till hälften av grejjerna c:

 
Ingen bild

Zofwia

14 februari 2012 20:16

Jej! Du satt sen oxo den som ja sa :)

Nicole (Niki)

14 februari 2012 20:29

Jupp, det var den enda med en hel helhet.

 
Zofwia

Zofwia

16 februari 2012 05:50

<3 :)

http://https://sofiavbs.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole (Niki) - 29 juni 2012 20:37

är typ halft olovligt på datan men... JA OCH DET VAR LIVET. URSÄKTA ATT JAG INTE SKRIVIT HÄR. JAG KOMMER ATT PAUSA IGEN EFTER MITT INLÄGG OM RIDLÄGRET - NÄSTA ALLTSÅ. ENMNEMNEM. JAG KOM HEM IGÅR FRÅN MIN MORMOR SOM VAR I UNGERN OCH VI VAR...

Av Nicole (Niki) - 13 juni 2012 20:29

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJ FOOOOLK :DDD   jAG HAR INTE ORKAT BLOGGA PÅ SISTONE OCH ... HJÄLP 47 OLÄSTA BLOGGLOVIN'- MEDDELANDEN... OCH JAG HAR KLIPPT HÅREEEET :ddd   Jag ser ut så här... ungefär.   Jag ser ut så här om jag har sm...

Av Nicole (Niki) - 31 maj 2012 19:55

Hej folk.   ORSAKER VARFÖR JAG INTE HAR SKRIVIT 1. DATAN HAR VARIT SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPERSEG. NÄTET SÖLAR SIG FRAM. 2. JAG HAR INTE ORKat. 3. min morsdagsgåva blev aldrig klar, så jag orkade inte kämpa med den. 4. j...

Av Nicole (Niki) - 12 maj 2012 19:03

hej människoooooor :d   jag har tråååååååååååååååååååååååååååkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt.   mamma tjatar om någo jävla sopor... bläääh...   menmen... imorgon är det morsdag och jag har hittat på den perfekta MORSDAGSGÅVAN... MEN MER FÅR...

Av Nicole (Niki) - 8 maj 2012 16:52

idag är det den 8:e i 5:e.. eller?   8 var mitt favvonummer men... tror nån försöker signalera att 8 inte är en tillitsfull siffra o.o  jag tror PÅ ALLT ÖVERNATURLIGT MEN ...  *.* ÄNDÅ TROR JAG INTE ATT GUD FINNS :D menmen...   DAGENS HISTO...

Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards