Alla inlägg under februari 2012

Av Nicole (Niki) - 28 februari 2012 18:22

HEJ


<a

href="http://www.bloglovin.com/blog/3329281/windandwaves?claim=hte6992vtz5">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla<a>


Hmmm.... vet int om de funkkaaaa

'


h. nix


Av Nicole (Niki) - 27 februari 2012 14:30

Heejjjjjsssan ;)


Sorry, har inte haft chans att skriva... Jo jag försökte på lördan, men nätet var helt GALET så jag försökte svara på en kommentar så jag klickade på "Svara" och den kom till rutan var man svarar, jag skrev mitt svar och sparade... och sedan så blev det vitt och efter en stund kom sidan tillbaka till den obesvarade kommentaren... Hur tror ni jag reagerade? MUTTER! 

Nätet hackade som sagt... ^^


Sou....


KYSS MIG E SÅ PROFFSIG


Hinner int skriva mer nu, ska till ridlektionen... LOVAR ATT SKRIVA SEN ;)


H.   

Av Nicole (Niki) - 23 februari 2012 19:01

Nu är det en ganska stor häst, kanske en sådär tio- åring som berättar om sin dag.


Hej bloggen!

Ibland förstår jag mig inte bara på människor. Idag också så gav en flicka mat åt mig, ute, förstås, där jag stod och skrapade med hoven i marken i längtan på maaaaaat <3<3<3 Alltså en flicka gav mat åt mig, och gissa vad? Jag hade ätit allt från bunken där maten från början var, men jag klottar ju ganska mycket, så det fanns en del på marken. Och det smakar ju lika gott från marken som från bunken, så jag började äta. Men flickan tyckte inte det... Hon tog i grimman och smackade för att säga 'Kom nu, nu går vi' och jag hadde inget annan val än att följa med, även om det fanns SUUUUPERMYCKET mat kvar på marken. Jag kände doften av den och vände mig flera gånger och tittade på den... Men sedan kom det en annan häst och åt upp allt, utan att människan som sadlade honom lyfte ett finger för att hindra honom. 

 "Hallå häst, det där är min mat!" gnäggade jag till honom men han ignorerade mig totalt... Och om jag hörde rätt (såklart att jag gjorde) så fnittrade han åt mig, elakt. Jag blev arg och skriade riktigt ordentligt åt honom... Men flickan sa '' Shh, luuuuuugn'' och så lugnade jag ner mig... Konstigt vad ord kan göra under.

Annars var dagen bra, vi galopperade mycket med flickan på hennes timme och det var kul med lite omväxling :)


Hästiga hälsningar,


JAAAAAAAAAG ;D


PS. Jag undrar vart flickan tog vägen sedan...? Hon steg in - jag har aldrig förstått hur dom kan gå på två ben - i en konstig grön sak som det vimlar av på den stora vägen med det konstiga underlaget... och det finns så många färger av dom! Undrar vad det är... Men i alla fall, den konstiga gröna saken galopperade snabbt bort, fast den inte hade några ben! Jag har nog sett sånädär underliga grejs förr också, men varje gång jag ser den undrar jag vad det kan vara...? Men tills dess kallas dom sakerna dom-konstiga-sakerna-som-kan-galoppera-utan-ben! 


PPS. Det var en lång PS. xD

Av Nicole (Niki) - 23 februari 2012 18:42

Jag undrar...


Oftast när jag loggar in så är det minst 1 oläst kommentar, men nu har det inte varit det på några dagar!!! Är ni döda?? OMG! Yhyyy.... KOMMENTERRAAAAAAAAAAAH.


Har tänkt börja med en sån grej som heter ''Stallbloggen'' och jag kommer att skriva om, ja ni vet sen snart när ni läst det första inlägget ;)


Nåjaaa, men ha de kul och glöm inte att gå i duschen.


 Den e så cool att jag måste lägga upp den på nytt :)


Enn iii ekss   

Av Nicole (Niki) - 23 februari 2012 07:54


Fast mamma hittar hela tiden på någo invändingar till att jag int sku få...D:


Typ som att jag är för blek för å ha mörkt hår, mina ögonbryn är för ljusa, jag är för ung ( "Är du inte lite liten för att färga håret?" ) och mycket mer.


Irriterande! Jag skulle helst bara villa gå till frissan och färga det dumma håret och så sku mamma få nöja sig.


IDAG SKA JAG:


  • vara ute mycket
  • städa (jag gör det inte frivilligt)
  • blogga
  • ta foton (om det kommer en chans)
  • äta
  • njuta av godis ( I SMYG)
  • Picnik:a bilder
  • VARA PÅ DATAN I ALLMÄNHET
  • sova
  • Skajpa
  • gå på en extra ridlektion
  • SOVA

Just det, jag ska rida en extra ridlektion idag, p.g.a att jag var sjuk.


(Sori Sof, jag härmar dej lite med listan)


Hoppas jag inte ska rida på LJUFFE D:


Nåja Gomorrn och bye.



niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiix

Av Nicole (Niki) - 22 februari 2012 20:06

Hello


Ska strax gå och lägga mig, skajpar lite med Alv ( www.alwaforever.blogg.se ) och påminner henne om att hon e en braig typ.


Nåjaaaa, men gonatt då..


Nej, vänta. Jag vill att ni kommenterar på detta inlägg men önskemål om speciella saker som just du vill att jag ska skriva om. Jag vill veta vad du tycker om min blogg, kritik, kommentarer, behöver förbättras, önskemål och sånt. Nu är din, och endast din kommentar och åsikt viktig. Kommentera, kritisera, önska och säg din åsikt.


Tack.


NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Av Nicole (Niki) - 22 februari 2012 16:27

PICNIK ÄGER.


Jag fattade det först idag. OMG TILL MEJJ.


Nåra bilder jag fixat:

Den första jag fixade. JAG MED KASTANJEBRUNT HÅR. Det var egentligen därför jag sökte mej till Picnik, ville se hur jag sku se ut XD Ska färga håret (nångång), men mamma säger neeeeej.

    

Denhär blev REALLY WEIRD. Jag bara gjorde nåt... Och JA det där ÄR jag. Blåa ögon, gult hår? Och jag är inte sådär brun i verkligheten och använder INTE sådär mycket smink... Faktum är att jag inte nästan alls använder det, bara på partyn och discon och sånt...

 

Hehhe XD Igen bara gjorde jag nåt... Humoristiskt... XDXDXD


Hehhe, Alv, gjorde en grejj om dejj, skickar via Skype ;) Ni får se den sen om Alva ger lov XD


Hmm... Vad mer ska jag skriva??? JUST DET!!!!


---> Min farmor berättade att när jag åker till Italien på påsken så ska vi besöka en min fasters kompis (elr. nåt) som har en egen häst och sen sa hon att jag skulle få bli dit till en dag eller så!!! OOOOMMMMGGG jag är sååååå glaaad ;D Orden räcker inte till för att beskriva känslan... Att vara med en häst eller med en hästmänniska i allmänhet är en önskan som slagit in... JO jag har varit på ridläger men det är knappast samma sak...


Lycklig en


NNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX

Av Nicole (Niki) - 22 februari 2012 16:10

Äter lite karkki. (= godis)


Min farmor gav idag resterna av hennes godispåse från Italien till mig och tro mig - njam njam - dom e helt jäkligt goda. BILD:

 

Stoor?? ÄNTLIGEN EN BILD SOM BLIR NÅGOLUNDA STOR!!! Men dom e helt skitgoda, det godaste godis jag nånsin smakat. 


Tänker avsluta detta inlägg och börja på ett nytt - i nutiden.


Niiiiiiiiiiiiiixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx

Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards