Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Nicole (Niki) - 17 februari 2012 19:12



Så många lögner

så lite sanning

så mycket önskan 

så lite hopp


Det finns så mycket

som får en att bryta samman

det finns så mycket

som får en att rasa ner


Ibland i de mest svåra stunder

behöver man en vän

som kan krama om en

och världen byggs upp igen

Av Nicole (Niki) - 17 februari 2012 18:49

sooooooooooooooooooorry!


Jag e ledsen, hann inte skriva igår...


Är hos min mormor och har inga möjligheter och ta foton... Eller jooo jag haaar webcam MEN orkar int just nu ^^


I'M SO SORRY EVERYBODY!


Yhyyy. Min ena kompis sitter i en bil på väg till Ylläs, ett ställe i Lappland... Vägen dit e typ 10 timmar lååååång D: jag skulle då aaaaaaaaaaaldrig orka sitta i bilen såååååå länge D: ---> www.sofiavbs.blogg.se besööööööööööööööök!!!


Vårt nät hos mormor suuuuger. Det är för långsamt för mejj :) Jag e snabb som blixten me mina fingrar men inte datan, den är en liten stackare ;(


Nåjoo.... Har tänkt börja med en såndän juttu (= grej) att jag skriver en av mina egenpåhittade sånger eller dikter ibland ;) dom får eget inlägg, ingen bild xD


Jej mee... Idag kommer första ;)


MOI, NIX










Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards