Alla inlägg under januari 2012

Av Nicole (Niki) - 31 januari 2012 14:37

VAFAN SKA JAG KÖPA TILL MAMMA I FÖDELSEDAGSPRESENT?


Mamma fyller år imorgon ochjag har ingen aning om vad jag ska köpa till henne!!!! OMGOMGOMG!

SNÄÄLLLAAAA, ALV ELLER SOF ELLER NÅGON KOMMENTERA OCH SÄG VAD DU TYCKER ATT JAG SKA KÖPAAAA!!!


Vi hadde annars en trevlig dag i skolan idag. Vi hadde SLÖÖÖJD. Jag satt ensam, ingen ville sitta med mej...D:


Orkar inte skriva mer... :D


H, Nicole


PS. JOIN THE DARK SIDE, WE HAVE COOKIES! 

Av Nicole (Niki) - 31 januari 2012 07:27

SKOLAN BÖRJAR OM 45 MIN.


Hejj på er! Jag skriver lite snabbt här vad vi hade igår på ridtimmen. Skolan börjar snart och jag ska fara till Bussen.


Vi hade en teoritimme. SKIIITTRÅKIGT! Jag har varit på en hästskötarkurs i februari förra året, så jag kunde allt som Sanna (min ridlärare) pratade om. Hon hade tagit Vatnadis in och bundit upp henne i stallgången. Stackars Vatna som blev sadlad och tränsad och avsadlad och avtränsad och sadlad och tränsad och avsadlad och avtränsad... Och borstad... 

Såmedan alla andra stod där och spekulerade var jag lite vid sidan och klappade Vatna på bogen och smekte henne på mulen och överallt. Hon var lite nervös och ögonvitorna syntes. Jag typ lugnade ner henne....

Rätt som det var kommer där en liten flicka fram och säger "Du kan säkert allt om dethär" och själv svarar jag "Joo" och så går hon och fortsätter.

Sedan kommer hon och fårgar hur länge jag har ridit, hur många år jag är och så vidare...


Tror jag har fått en beundrare.


Jag måste sticka nu!


Skriver mer på kvällen. 


H, Nicole

Av Nicole (Niki) - 30 januari 2012 14:35

HEEEEEEJJJJ!


ROLiGT:

Min lillebrorsa fyller år idag!!! JIPPIEEE!!!

Ömm.... JAG E GLAD IDAG!

Jag ska fara på bio i övermorgon!

Hejdå, nu ska jag fara til ridlektionen.


TRÅKIGT:

Var hos skolpizzalogen idag.

Är lite sur på en människa. (DET ÄR INTE SOF ELR ALV!)


HINNER SORRY NU BAA INT SKRIVA MER, 


BYEE, NICOLE



Av Nicole (Niki) - 25 januari 2012 17:00

JÄKLA sång som fastna i min hjärna.


Gaudeamus igitur

iuvenes dum sumus

Gaudeamus igiutr

iuvenes dum sumus

Post icundam iuventutem

Post molestam senectutem

Nos habebit humus

Nos habebit humus


LATIN. PAFF.


Vi ska sjunga den på nån Runeberg- morgonsamling. Vår lärare sa att "den sjöngs alltid för Runeberg när ham hade födelsedag. Folk ställde sig utanför hans fönster och sjöng Gaudeamus igitiur..."


Miiiiip!


Var hemma hos Alva idag i några timmar. Hon visade trollstaven hon beställt från USA som kom idag.... WOW. Den var helt jättefin ;)


Orkar int skriva mer...



Ciaooooooo, 

Nicole

Av Nicole (Niki) - 22 januari 2012 18:36

Heeeejjj!!!


Var just på Facebook och chattade... usch vad j*vla ointressant.


Okej. Ömm... Ja, jag var på dansträningarna här för ett tag sedan och jag... dansade.


Före det var jag ute och fotade i snön och jag... fotade.


Jäklar, min fantasi är slut. Kommer inte på nåt som är vettigt... 


Äh, jag laddar upp bilder i stället för att skriva så går det riktigt bra :)


 


Där var två av de bästa fotona jag tog då, där ute. Och det är ABSOLUT © på dem och hej hej leverpastej med dej om du ändå kopierar! MUTTER!


Nu blev jag lite på skrikhumör.


Jag är snäll och sparar dina öron för nu ska jag skrika.


-WARNING-WARNING-WARNING-WARNING-


-HÄLSNINGAR-NICOLE-


PS. Det var nån random typ som ringde till mej just och ville sälja korv! Det lät som en pojke vid kanske 11-14 år... KONSITIGT.


-WARNING-WARNING-WARNING- 

Av Nicole (Niki) - 22 januari 2012 06:41

       

   © på allt av mejj o Sofia (den coola typen) så bort med tassarna!!!


Vi hadde en rolig kväll här hos den coola typen och som ni ser så har vi tagit extremt najjsiga foton. Jag e den typen med pink långärmad skjorta och den coola typen Sofia är den typen i röd munkjacka och grå halsduk.

Vi tittade bla. på Amazing Race där mina och Sofias favorittyper vann :D Och jag fick via textmeddelande en pojkvän vid namn Muffins. (ett kodnamn, om du inte känner mej kommer du aaaaldrig att fatta vem de e)


Njaa, men nu ska vi göra nåt kul.


Byeee än så länge.


Nicole


Av Nicole (Niki) - 15 januari 2012 10:57

Spyiga kräkningar på dejj oxxo.


Jag kräktes heeeela dagen igår och nu är jag död. Jag har går ner i vikt med 1,5 kg och detår inte kul. Jag åt sist igår vid lunchtid. Sedan började jag kräkas så fasikens mycket. Jo, jag åt lite morgonmål, två tuggor bröd.Jag sov sammanlagt tre timmar i natt. En timme på kvällen, sedan vaknade jag kl. 23.54 och jag såg på telefonen när det bytte från 23.59 till 00.00 Najjsigt.


Försöker nörda upp mej lite. Har inte stigit upp från sängen på de senaste 24 timmarna... eller jo, jag har gått på WC och så vidare men det svindlar i huvudet när jag går och jag har förmodligen feber. Jag har ont i huvudet och styv i nacken är jag oxxo. 


Hittade på några nya smileyn vid midnatt, tänkte för mej själv att jag måste skriva i bloggen om dom ;) I alla fall så här kommer de: (PAPPAPAPAPAPAAAAA!) ^w^ och ^3^! Fast min ena kompis sa att dom redan finns. Höh. Men jag har inte sett dem nånstans... kanske det inte var sant.


Hejjdå, Nicole

...

Av Nicole (Niki) - 12 januari 2012 15:35

Fan.


JAG KOM INTE PÅ NÅN VETTIG RUBRIK...!


Jag har inte skrivit på läänge. Igår satt jag barnvakt till mina småsyrror :/ Dom somnade sedan och jag gick och göra läxor. Dessutom var jag hemma hos en typ. Samma typ som i inlägg öhh... ett?


Ska kanske byta bloggnamn.


Hinner inte ladda upp bilder just nu.


Love, Nicole

Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards