Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Nicole (Niki) - 20 mars 2012 17:22

Hej :)


TIKI TIKI TIKI TING TING TING HÄR GLIDER KINGEN IN... <333 Bra sång :)


Menmen... NYA SKOLAN gäller fortfarande :D fast idag skulle "vår ingång" typ göras klar eller nåt så vi fick använda huvudingången... men annars var det en helt kul dag... engelskaprovet var lätt :D


Behöver hjälp.


Vi ska ha nånslags namnlappar till våra utdragbara lådor vi har alla saker i (inte i pulpeter, vi har bord) och jag har ritat fem stycken och kan fortfarande int välja emellan dem...o.O HJÄLP...


Okej, den var ganska bra.

IInte lika bra.

HHmmm.... den som hansek blev mest lyckad?

Helt ok, den gjorde jag först :)

 

Sååå, den var oxxo helt bra.


   Copyright på dem oxxo :)


hmmm... vad mer kan man säga?


JO! JAG FICK EN SVEA- MÖSSA JUST VIA POSTEN AV MIN LJUVLIGA MORMOR <333


Den ser ut såhär:

LLite sudding menmenmen... det får duga. Den är svart med vit, stor text :D

Och en såndän rolig tofs därbak...


MIN TELEFON E DÖD.


Jag laddade den på söndagskvällen. På måndagsmorgon var batteriet slut. Jag laddade den på måndagskvällen. Idag på morgonen stängde den av sig själv, batteriet tog slut? OCH JAG ANVÄNDE INTE ENS DEN! Ääääääh, suck. Detta har hänt tidigare, men batteriet har hållit längre. JÄKLA TELEFON -.-


Nåjaaa... och sen en bra sak: JAG HAR INTE HAFT ONT I HUVUDET PÅ HELA VECKAN + VECKOSLUTET!!! JEJ, nytt rekord. Okej nää, int riktigt xD


Imorgon ska jag ha min SVEA- MÖSSA på <333 


Hejdåh, Niki


PS. Ni kan fast kommentera om namnlappen... okej? Typ: första uppifrån e helt bäst :) eller nåt sånt :D

Av Nicole (Niki) - 20 mars 2012 17:11

Ett sto berättar on sin dag.


Hej stallet!

Eller rättare sagt, världen :)

Idag reden trevlig flicka mej. Jag betedde mej snällt, eftersom hon var snäll mot mej. Trevlig start på kvällen :D

Det var roligt att bära henne, enligt stora människorna skulle hon galoppera vid en viss punkt, och då kom jag ju ihåg alltid att galoppera där innan hon gav hjälper... hoppas hon blev glad :)


Men nu ska jag avsluta, tror det var nån som kom in i stallet... och den proffsiga hästdatorn får ju inte bli sedd av en utomstående...


Mvh, ...

(en hemlig typ xD )

Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards