Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Nicole (Niki) - 3 mars 2012 19:57

STARTLISTA:


DUELL 1:

Dynazty - Top Cats


DUELL 2:

Andreas Johnson - Timoteij


DUELL 3:

Thorsten Flink - Lotta Engberg och Kristen Sjöberg


DUELL 4:

Sean Banan - Youngblood


SEMIFINAL 1:

Vinnare duell 1 - Vinnare duell 2


SEMIFINAL 2:

Vinnare duell 3 - Vinnare duell 4


Av Nicole (Niki) - 3 mars 2012 18:34

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeej


Idag var det en såndär typisk FOTODAG. En sån där dag som man redan på morgonen hände att OMG JAG VILL BARA FOTA OCH FOTA... ni vet. Inte. Alltså. En såndän dag man vill fotografera ALLTING som händer och ALLT som man gör och ALLA saker som finns i ens omgivning. Nåja, nu borde ni förstå...


Idag var vi på MAALISMARKKINAT... Sorry, jag trodde det var Maalaismarkkinat, så jag skrev fel i det förra inlägget...

Hehhe...


Men jag tog alltså MASSOR med bilder. Minst 50 st ^^ plus alla dåliga som jag raderade... 100, typ.



Nåra av bilderna:

 

Min ljuuuuuuuvliga palmväxt <3<3<3

 

Min söta Stora Mormor har stickat en orm till mig... LUUUUUUUV YA!!!!

 

Köpte godis från The British Fudge Company's tält på torget idag ^^ NAAAAAAMMMMMM <3<3<3<3<3

     

Njamnjam <3<3<3 de olika sorterna...

1. Cokos, fanns tre st. av dom

2. Caramell, fanns 3 st. av dom

3. choklad, fanns 4 st. av dom

4. choklad med någo M&m's typ ^^ den va fyra ggr så stor som dom andra

 Njamnajm <3<3<3<3<3<3 Har ännu kvar av dom - MAN ORKAR ABSOLUT INTE ÄTA TIE ST. AV DOM PÅ EN GÅNG, DET KAN JAG LOVA...


 


JAG REKOMMENDERAR DENNA BOK FÖR HANDARBETSINTRESSERADE

Sånahär ville   jag göra idag men vi hadde inget bommullsgarn hemma såå.... ;(

Njamnjam, vi åt glass idag ^^  NJAAAAAMMMMM <3

En afrikansk zebra-fågel som vi skulle göra i Konstklubben nåt år sen <3

 

Hadde tråkigt så jag gjorde ett bokmärke... det där där i mitten, det gröna, är mitt fingeravtryck ;)

Imorgon ska mamma tona mitt hår med det här!!! CHOKLADBRUNT! Det fanns int kastanjebrunt :(  

Men chokladbrunt e oxxo brah ^^


Påsen till godisarna, den e really cool ^^


 Ojdå, DET VAR MYCKE BILDER...


Nåjaa, men nu har ni nästan hela dagen här på bloggen ;)


Hejhej


niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiix

Av Nicole (Niki) - 3 mars 2012 08:35

Hellooooooooo


Idag vill/ska jag 

  • virka amigurumis om jag hinner
  • blogga
  • vara på Stallet.se
  • Skajpa (Skype:a)
  • Spotify:a (lyssna på musik)
  • äta
  • sova
  • fara på Maalaismarkkinat, vår klass samlar money till lägerskolan
  • leka med mina syrror
  • ha annars bara kul ^^
Min farmor kommer hit till mej och min mamma och mina syrror på kaffe och sen far vi till Maalaismarkkinat...
HJÄLP hon kommer om tio min.!!! Måste avsluta
skriver mer sen
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiix
Av Nicole (Niki) - 3 mars 2012 08:14

Ett litet föl, på ca. 6 mån, har lärt sig ett nytt ord. Som ni säkert vet så närsmå barn lär sig nya ord använder de det heeeela tiden... Så... Ja. Se upp att du inte också börjar svära!!!


Heeeeeeeeeeeeeej alla typäl!


Jag lälde mej ett nytt old i dag men mamma sejäl att det äl ett späldold elläl va de nu hette. Men de loliga oldet val PISKA men allti näl ja säjel de så kommäl mamma och säjel ajja bajja och det äl jätte piskigt stölande och illitelande att jag blil sul... Fast ja fatta just att mamma blukal lesa stallblogen så hon kommäl at se de däl så jag måst nog nu stluta... 


Hej dåååååååååååååååå ;)

Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards