Alla inlägg under april 2012

Av Nicole (Niki) - 3 april 2012 19:46

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej :DDD


Ska i övermorgon sitta på flygfältet och vääääääääääääänta på flyget som tar mej med sej på lätta vingar... OMG :DDD jag är glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad :D


På fredagen den 30:onde bröt jag tån. DET TOG ONT D: men de e mycket bättre nu. Kan stiga på den nu utan kryckor :DDD


Ska sluta nu. Jag ville bara säga att jag e GONE för en vecka :D I GONNA MISS EVERYBODY SOOOO MUCH D;


Ska skaffa MP3- spelare till minn blööööööööööööögg :DDD det blir najjs :D


Menmen... jag ska sova nuuu så byeeee :DDD


Ajjuste jaa... nån bild sk ani vä'l ha att titta på xD


Le fula kryckorna.

JAG som mindre... LITE CRAZY BILD :O men jag typ fyllde nio eller åtta eller nåt sånt... det är mamma som tagit bilden XD

Tuffa jag.

 DEN SKITCOOLA SMAILISEN IS HERE AGAIN :DDD XD XD XD :DDD


Den e sååå cool 8D



BYE MY FRIENDS, SEE YA ON THUESDAY NEXT WEEK :D 

Whit a big photoexplosion... En massa bilder från Italien kommer att trängas på min dator och mina absoluta favoriter kommer att finnas här, too :DD


Menmen... see ya soon.


I GONNA MISS EVERYBODY SOOO MUCH!



BYE, 


NIIIIIIIIIIIIIKIIIIIIIIIIII <333 

PS. jag får inte gymnastisera på en månad... KATTASTROF D;






Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards