Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Nicole (Niki) - 13 juni 2012 20:29

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJ FOOOOLK :DDD


jAG HAR INTE ORKAT BLOGGA PÅ SISTONE OCH ... HJÄLP 47 OLÄSTA BLOGGLOVIN'- MEDDELANDEN... OCH JAG HAR KLIPPT HÅREEEET :ddd


Jag ser ut så här... ungefär.

 

Jag ser ut så här om jag har sminka mej och laga håret najs,


annars ser jag ut så här


och så här är storyn:


jag skulle klippa som alica cullen har i twilight ettan... men frisören var elak och klippte helt för kort... är inte alls nöjd... men jag måste medge att jag är ganska cool på första bilden... den är tagen idag.


JAG HAR SOMSAGT INTE VARIT INNE PÅ LÄNGE... skype har jag typ glömt totaltoch jag bara lyssnar på spotify och... youtube?


however så var jag igår på radio aaltos rock konsert och där spelade...


VÄRLDENS BÄSTA BAND...

 THE RASMUS :ddd


jag trodde först att det var nånslags amerikanskt eller engelskt band när dom va så sjukt bra OCH DET HAR JAG ALLTID TYCKT... DOM E AWESOME OCH JAJAJA MEN SEN... BÖRJADE DOM PRATA FINSKA och jag var helt whaaaat och sen var jag dreas största fan när jag fattA att dom var härifrån :DDD

På konserten spelade också reckless love, erin, poets of the fall, herra ylppö & ihmiset, happoradio OCH CHISU.

dEN SLUTADE 22.00 SÅ JAG VAR DÅ INNE I HELSINGFORS CENTRUM OCH KOM HEM NÄRMARE MIDNATT :dd 

BUT IT WAS WORTH IT :D


OM FYRA DAGAR SKA JAG PÅ RIDLÄGER och it's gonna be awesomeee. Det är övernattningsläger :DDD jag skriver då inte blogg... men jag hadde tänkt skriva i min anteckningsbok dagbok om dessa dagar och så skriver jag upp det här...


bä bä vita lamm harru någon ull KASTRULL


DAGENS SÅNG:



   yeah :DDD jag älskar sååå denna sång :DDD jag kan inte låta bli och sjunga med varje gång jag hör denna :DDD


Tjäää och det var mitt liv idag.


see ya!


Ja och ps. jag hadde födelsedag 9.6 :DDD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en äkta sommarmänniska... Jag heter Nicole men vill helst bli kallad Niki :3

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards